FAQ

V následující sekci byste měli najít odpovědi na nejčastější otázky týkající se Decorelle

1. Objednání

Musím se přihlásit, pokud chci učinit objednávku v internetovém obchodě Decorelle?

Pokud již u nás máte zřízený zákaznický účet, stačí se přihlásit pomocí e-mailové adresy a hesla. Údaje o vaší adrese jsou uloženy na vašem účtu. Pokud ještě nemáte u Decorelle vytvořený zákaznický účet, můžete si jej vytvořit a získat tak možnost rychlejšího a snadnějšího online nakupování.

Stále je možné nakoupit u Decorelle on-line také bez vytvoření tohoto účtu.

Jak mohu najít produkt, který sháním, v internetovém obchodě Decorelle?

Tento požadovaný produkt můžete najít pomocí vyhledávací funkce. Jednoduše zadejte hledaný výraz do vyhledávače vpravo nahoře, například „stůl“ nebo „polštář“ a stiskněte klávesu Enter. Můžete také vyhledávat pomocí názvu položky nebo kódu výrobku, pokud jej znáte z předchozího nákupu.

Jak zjistím, jestli je produkt v dispozici v takovém množství, které žádám?

Zpravidla všechny produkty, které mohou být vloženy do nákupním košíku přes tlačítko „Přidat do košíku“ jsou na skladě. Jednoduše zadejte požadované množství do pole „Množství“ a stiskněte klávesu Enter. V případě, že požadované množství není k dispozici, tato informace se vám zobrazí.V případě, že je poptávka vysoká, může se ve velmi vzácných případech stát, že se zboží stále zobrazuje jako k dispozici, přesto, že je již vyprodané kvůli objednávkám, které byly ten den již přijaty. Pokud tato situace nastane, budou vám vráceny peníze původní použitou metodou platby. 

Nemohu najít položku, kterou chci ani online, ani v obchodě. Máte ještě produkt na skladě?

Náš sortiment se mění v pravidelných intervalech, takže vám vždy můžeme dodat nejnovější produkty a produkty dle nejnovějších trendů.

Proč jsou vyprodané položky stále k dispozici on-line?

Ve velmi vzácných případech se může stát, že se zboží stále zobrazuje jako k dispozici, přesto, že je již vyprodané kvůli objednávkám, které byly ten den již přijaty.

Existuje nějaká minimální hodnota objednávky v internetovém obchodě?

Není stanovena žádná minimální hodnota objednávky. 

Jak si můžu být jistý, že moje objednávka byla internetovým obchodem přijata?

Po zadání objednávky vám bude na e-mailovou adresu zadanou v objednávce zasláno potvrzení této objednávky. Pokud jste stále neobdrželi potvrzení objednávky, zkontrolujte složku se spamy. Jste-li registrovaný uživatel, můžete kdykoliv zkontrolovat stav své objednávky v sekci „Můj účet / Moje objednávky“.

Mohu objednávat telefonicky nebo e-mailem?

Ano, objednávky přijímáme i po telefonu nebo e-mailem. Využijte pokladnu v internetovém obchodě.

2. Platba

Jak mohu platit?

Můžete platit debetní nebo kreditní kartou, bankovním převodem, v případě dobírky i v hotovosti .

Musím platit poštovné a balné dvakrát, když učiním dvě objednávky v jeden den?

Ano, pokud je každá objednávka určená na jinou adresu. Pokud ale zavoláte na telefonní číslo eshopu dříve, než budou objednávky expedované, je možné tyto dvě objednávky sloučit do jedné.

Kdy mám nárok na vrácení peněz? Jak vrácení peněz probíhá?

Pokud chcete vrátit zboží, nebo pokud jste si objednali zboží, které v současné době není na skladě, bude vám vaše platba vrácena bankovním převodem.

Budou mé osobní údaje přenášeny bezpečně?

V průběhu celého platebního procesu používáme SSL (Secure Socket Layer) šifrování pro všechny přenosy dat. Tato metoda poskytuje nejvyšší bezpečnost při online přenosu dat.

To znamená, že vaše data nelze číst třetími stranami. Další informace naleznete v sekci Ochrana osobních údajů a soukromí.

3. Dodání

Mohu si domluvit s Decorelle předem termín dodání?

Termín dodání lze předem sjednat. 

Jak mohu sledovat stav svojí zásilky?

Jakmile vaše zboží opustí náš sklad, dopravce Vas bude kontaktovat o terminu doruceni. 

Mohu si nechat zboží dodat na jinou adresu?

Dodáváme pouze na adresu uvedenou v objednávce. Pokud budete chtít adresu změnit kontaktujte nás na telefonním čísle.

Co mám dělat, pokud moje dodávka nedorazí?

Prosím, kontaktujte přímo odpovědného kurýra či kontaktujte nás na telefonním čísle.

Moje dodávka nebyla kompletní. Mohu očekávat druhou zásilku?

Pokud některá z položek  chybí, napište nám, prosím, na náš e-mail. Při objednání nábytku nebo předmětů s různými dodacími lhůtami, je zcela normální, že vaše zboží bude zahrnuto do více různých dodávek. Pokud vám nebyla zásilka odeslána, protože vámi objednané zboží nebylo k dispozici, obdržíte náhradu. Vaše platba vám bude vrácena prostřednictvím původní použité metody platby.

Dostal jsem špatnou dodávku. Moje zboží dorazilo poškozené. Výrobky, které jsem si objednal, se mi nelíbí. Jak mohu vrátit zboží do Decorelle?

Zboží lze vrátit  bez udání důvodů do 14 dnů od jeho obdržení. Zboží pro vrácení musí být s náležitou péčí zabaleno, pokud možno v původním obalu a odesláno do 48 hodin   Decorelle nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv náklady vzniklé při vrácení zboží.

Pokud chcete zboží reklamovat z důvodu poškození nebo jiné vady na výrobku, opět sepište důvod reklamace a odešlete zboží na naši adresu. Při kladném vyřízení reklamace máte nárok na proplacení nutných nákladů spojených s reklamací (poštovné).


Vrátil jsem vám nějaké zboží. Dostanu zpět své peníze nebo mi vyměníte výrobek?

Prosím uveďte na přiloženém dokumentu při vrácení zboží, zda upřednostňujete výměnu výrobku nebo vrácení peněz. Vaše platba vám bude vrácena prostřednictvím původní použité metody platby.

4. Osobní data

Jak mohu zobrazit své údaje, změnit je nebo je odstranit?

Vaše údaje si můžete kdykoliv prohlédnout v sekci „Můj účet“. Zde si můžete prohlédnout aktuální objednávky a historii objednávek, editovat adresáře a spravovat svůj seznam přání.

5. Další otázky

Kde najdu všeobecné podmínky?

Naše Všeobecné obchodní podmínky si můžete prohlédnout pokaždé, když vytváříte svojí objednávku, pokud budete následovat příslušný odkaz. Případně je můžete najít zde na našich webových stránkách.